.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ اجباری شدن شنا به صدا درآمد
بزودی در این مدارس استخر شنا احداث می شود!
زنگ شنا در مدارس به صدا درآمد.قرار است بزودی آموزش شنا در مدارس اجباری شود.مسئولین قرار است بزودی در مدارس کشور استخر شنا احداث کنند.

زنگ شنا در مدارس به صدا درآمد.قرار است بزودی آموزش شنا در مدارس اجباری شود.
به گزارش جهان، مسئولین قرار است بزودی در مدارس کشور استخر شنا احداث کنند.
به این ترتیب احتمالا بزودی مدارس سراسر کشور به استخر شنا مجهز می شوند. البته یک مسوول در آموزش و پروش گفته است که برای مدارسی که نتوانیم استخر بزنیم، آنها را به اردوی آموزشی می بریم.














استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

باسلام 1 آبان 1389
از زحمات شبانه روزي وزير محترم اموزش سپاس گذارم
سلام 1 آبان 1389
ای مسئولین محترم مشکلات و معضلات محرومین را دیده اید من فکر می کنم اینجا جای خوبی برای احداث خانه های فرهنگ بانوان روستایی باشد. جای که از اولین امکانات زندگی برای برادران کوچکمان خبری نیست. گرسنه ، با لباس کهنه و مندرس، مدرسه ای در حال ریزش. حالا این جا جای خوبی برای استخرو خانه فرهنگ بانوان روستایی است.
هم استاني 1 آبان 1389
ترا به خدا اول فكر بعد افاضات
نا شناس 1 آبان 1389
خوش به حال مسئولين.
نا شناس 1 آبان 1389
آيا شما باور مي كنيد اين دانش آموزان را براي شنا به اردو بياورند اين نوگل هاي بيخار ، عزيزان با صفا كلاس مي خواهند با هزينه هاي گزافي كه بدون برنامه در آموزش و پرورش صورت مي گيره و مطمئنا كه وزير آن را ازسر قبر خبرنگار مي آور د (جواب وزير به خبرنگار ....)يكبار هم از سر قبر ...... براي ساخت كلاس محرومين بياورند اين مديران چون مديريت بلد نيستند براحتي پولي كه بدست ميارند را برباد ميدهند
نا شناس 1 آبان 1389
واقعا صحنه بسيار غم انگيز و در عين انسان را به فكر فرو مي برد چطور ما به فكر اينها نيستيم ولي به فكر شهري هاي پورلدار هستيم
خاوری 1 آبان 1389
با تشکر از تهیه کننده مقاله با عکسهای در خور تحسین مذکور .این تنها مشتی نمونه خروار است در همه زمینه ها .به این اقای حاج ببائی باید گفت که با این همه خلاقیت (موضوع استخر و اموزش شنا)جدی جدی حلقه مفقوده مدیریت کلان کشور بودی که اقای احمدی نژاد کشفش کرده .لطفآ این عکسها رو به او ورئیسش نشون بدین تا کمتر پول ملتو صرف ساخت مدارسه و بیمارستان و خونه سازی در لبنان بکنه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.